lauantai 20. maaliskuuta 2010

Ja olen täynnä sataa eri tunnetta. Tunnin mittaisen lenkin aikana riensin raivosta rakkauteen ja ikävän, surun ja kiihkon kautta takaisin, vain aloittaakseni kierroksen uuddelleen alusta. Rakastan sinua, mutta. Vihaan sinua, mutta. Haluan sinua, mutta. Mutta mitä? Minua pelottaa, sanoin sen sinulle eilen niin monta kertaa, että se alkoi omissa korvissanikin kuulostaa laimealta. Sinä et hyväksynyt sitä syyksi alkuunkaan. Mitä jos, entä jos? Eikö jossittelu sodi kaikkia periaatteitani vastaan. Elä elämääsi niin kuin haluat, JUURI NIIN KUIN HALUAT. Tee kaikkea, ettei tarvitse katua tekemätöntä. Elä sydämellä, älä järjellä.

Mutta.

Sä sanoit et sulla on vaan yks periaate ja se on tulla mun luo. Saatat olla taitavampi tässä pelissä.

Mulla ei ollu aavistustakaan miten syvästi oon sua loukannu. Tiesin tehneeni väärin ja muistan sun olleen surullinen, mutta en koskaan ajatellut että olisit tullut katkeraks. Tai vihannut mua, hyvänen aika. Ja eilen sun äänes oli yhtäkkiä täynnä pettymystä, pelkoa ja luottamuksen puutetta. Ja minä kun luulin kaikki nämä vuodet, että mä olen se joka ei voi luottaa. Kuinka väärässä voikaan ihminen olla, miten en nähnyt tätä kaikkea vaikka tuijottelin peiliin parhaani mukaan. Rakkaus häikäisi ja on niin mukavaa olla marttyyri.

Mä oon ihan sekaisin. Sä sanoit et mä aiheutan sussa sellaisia tärinöitä, ettei mitään järkeä. Ei tässä ookkaan mitään järkeä, se me todettiin eilen useaan kertaan. Mut kannattaako rakkautta sekoittaa järjen kanssa? Kaikki mun järkiliitot on ollu yhtä paskaa. Bisnesrakkautta, joka maistuu vähän samalta kun automaattikahvi. Siitä puuttuu se joku ekstra, se tunne, se kipinä. Se värinä.

Ja mitähän helvettiä mun pitäis muka tehdä? En oo koskaan ollu hyvä odottelemaan, että tilanne ratkeaa itsekseen. Mut älä nyt pilaa tätä jooko, hoen itselleni. Älä pilaa, älä hosu, anna aikaa. Koska se toinen on vähintään yhtä peloissaan.

You got me feeling like a child
With my arms in the air gone wild
And the moment you smiled, like a bonus supply
Of power that hit me with a four letter cry
Now it's on, with the clench of that fist
Pensively kiss your fingers with a twist
Got a war to commence with a blitz
The applause, the attention, and bliss
For to run is divine and we long
To be light, to be fast, to be strong
Those legs ain't legs, they're wings or wheels
And it feels like I'm flying along
Stay defiant in the face of the odds
And aspire for greatness across
Every land, every track, every country
And never look back when you're hungry at heart
When you run you depart, it's upon you to start
Running and stunning in every regard

You're running on ice, you're running on fire.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti