tiistai 27. huhtikuuta 2010

Riko minut

Riko minut rakkaani, riko minut vaan
Ehjäksi en enää tahtoisikaan
Loppuun vie työsi, kun aloitit sen
Olen niin, olen niin armollinen

Riko minut rakkaani, etten enää nää
Etten enää kuule tämän enempää
Elämäsi jatkuu, minä elin sen
Pyyntöni on viimeinen

Riko minut rakkaani, riittää jo tää
En minä tiellesi esteeksi jää
Toisten on vuoro, he valvokoot nyt
Yksi on niin väsynyt

Kun saan syyn, niin tää päättyy
Täytä toiveeni, riko minut rakkaani.


Ja enhän minä tiedä, mitä pitäisi tehdä. Sanot kauniita asioita ja saat mut haluamaan sun luo. Saat mun pään sepittämään satuja, ikäänkuin saduista tulis koskaan totta. Oot niin varovainen, niin raivostuttavan varovainen. Miks pelkäät loukkaavas mua, mutta mikään ei estä sua loukkaamasta häntä? Pelkäätkö antavas mulle syyn lopettaa tän?

Kun niitä syitä on rakas jo tuhat ja yks. Syitä jatkaa on vaan yks.

Mä tekisin mitä tahansa, siis ihan mitä tahansa, että voisin muuttaa tän junan suuntaa, mutta se puuskuttaa vääjäämättä kohti loppua. Sitä ihan vääränlaista, kaikkea muuta kun onnellista loppua. Ja aika kääntyy meitä vastaan, kultapieni. Kohta se ajaa meistä ohi ja sit tää hetki, jossa voitas muuttaa tuleva on ohi. Eikä se tuu takasin. Mä pelkään, että sitä ei saa takasin.

Anna mulle sut takasin. Tuu takasin.

Tai anna mulle syy lähtee. Loukkaa mua, riko mut. Että voisin päästää susta irti.

(lyrics: Anna Puu - Riko minut)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti