keskiviikko 16. maaliskuuta 2011

Hyvin


Asiat on hyvin ja haluisin sun tietävän.

Täällä missä oon paistaa aurinko ja taivas on kaunis.
Illalla se punertaa, kun aurinko laskee puiden taa, on kaunista ja mun on hyvä olla.
Kerrankin ihan hyvä ilman sua.

Mun päivät on tavallisia, mutta ihan onnellisia.
Mulla on ystäviä, ihmisiä, jotka halaa mua kun me tavataan.
Mut tunnetaan täällä ja oon turvassa.
Ja mun ovessa lukee mun nimi ja siihen oveen saa ystävät koputtaa koska vaan.
Se on niidenkin koti.

Täällä missä oon, on kaunista.
Puut on korkeita ja järvet jatkuu loputtomiin.
Maassa on lunta. Päivisin se sulaa, iltaisin se kimmeltää pakkasessa.
Tää on mun koti.

Mun yöt ei oo pelottavia. Pimeitä, mutta lämpimiä.
Mun sydän ei oo enää jääkylmä, se sykkii ja pumppaa mun raajoihin lämpöä.
Mun veressä on muutakin kun surua, se on taas punaista.
Mun päivät on taas punaisempia kuin ennen.

Mulla on kaikki hyvin. Tiedäthän sinä sen?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti