lauantai 22. toukokuuta 2010

Jo riittää



Tänään mä haluisin sulkee sen oven, enkä avata sitä enää koskaan. Kävellä siitä ovesta sinne paremmalle puolelle ja sitten lukita sen oven. Tikslukkoon ja nielastaan avain. Koska mä en jaksa velloo tässä surussa enää, maailma on maalattu kyynelillä, jos sä et oo siinä. Haluan että katoat kokonaan ja viet ne kyyneleet mennessäs. Et voi antaa mulle enää mitään, vaikka toivoisin että voit. Sä oot sulkenu ittes, miten se menikään niin. Kun tapasin sut, olit niin auki että näin kaiken mitä sussa oli. Paljon tarjolla.

Ovia on oikeestaan kolme. Ensimmäinen ovi on tää mistä oon rampannut jo niin paljon, että saranat nitisee. Sen kahvakin roikkuu, koska pidin siitä kiinni kaksin käsin kaikki ne vuodet, kun en halunnut sulkea sitä lopullisesti, mutta en halunnut sunkaan sitä avaavan. Se on se ovi, minkä takana sä oot ilkee ja terävä ja sulla on se tyttö ja sä oot ihan hukassa. Ja sen oven takana mun maailmassa on kyyneliä ja häpeää, huonoa moraalia ja kipinöitä. Ainoo syy valita tää ovi on ne kipinät. Ja se, että haluaisin että oot onnellinen, etkä hukassa. Ihan kun mä voisin olla sulle kompassi.

Toisen oven takana sä oisit mun. Mä vaatisin sulta sitä valintaa, päätä jo kenet valitset! Valitse mut. Tän oven takana mä sanoisin sulle, että meidän pitää nyt puhua. Mulla olis silmissä kyyneleitä ja paljon sanottavaa. Mut mä en osaa valita tätä ovea, mä en osaa olla sellainen nainen. En halua olla.

Ovi numero kolme päättää kaiken. Siinä ovessa ei lue Welcome vaan The End. Jos kävelen siitä ovesta, se tarkoittaa että me ei enää koskaan nähdä, me ei enää koskaan puhuta. Ja jos valitsen tän oven niin mun on kerrottava se sulle. Mun on sanottava sulle niin pahasti, että sä et enää koskaan halua puhua mulle, halua nähdä mua. Halua mua. Koska jos jätän pienenkin mahdollisuuden meille niin en osaa olla käyttämättä sitä. Ja mä en jaksa enää. Jos valitsen tän oven niin mä en jaksa enää. Sitten sen on oltava loppu.

I am so dumb
Just beam me up
I've had it all forever
I've had enough


Oh yes, I've had enough.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti