torstai 4. marraskuuta 2010

If I ever go back

En halua nähdä sua enää koskaan. Jos joskus palaan, kun palaan, niin sun on oltava poissa. Sun on lähdettävä, että mä voin palata. Haluan palata, mutta en enää muistaa sua. Sä olit mun irlantilainen tarinani, mutta se loppui tähän. Ja seuraava irlantilainen tarinani on kaikkea muuta kuin sinä.

Ja mulla on suunnitelma, mut sä et kuulu siihen. Mene pois, koska en jaksa. Et säkään jaksa. Sä olit muhun ihan loppu. Nyt oot varmaan onnellinen kun olen valtamerten takana.

Ja mä välitän kyllä. Mua huolettaa et ootko sä onnellinen tai tuleeko susta onnellista. Ja saatko sen mistä haaveilet ja mitä susta tulee. Jotain suurta ehkä, oot uskomaton. Ja ikävöin sua joka solullani, mut en halua nähä sua enää koskaan. Tai kuulla mitä susta tulee. I just hope that you're okay.

Koska mä en jaksa muistaa sua. Meidän kirja suljetaan nyt. Meidän irlantilais-suomalainen tarinamme sai viimeisen sivunsa eilen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti