sunnuntai 22. elokuuta 2010

Heikosti positiivinen

Optimismi löytyy yllättävistä lähteistä ja juuri silloin kun luulet, ettei valo löydä sinua enää koskaan. Yllättävä lähde, to say the least. Ihminen, jonka en enää koskaan ajatellut astuvan elämääni, tuli ja toi mukanaan lämmön, ja mikä tärkeämpää: valon.

Nyt yritän olla oikeasti positiivinen. Kävi tässä miten tahansa, miten hyvin tai huonosti tahansa, minä selviän kyllä. Aina minä selviän. Näettekö, olen tullut läpi helvetin ja olen edelleen hengissä ja minulla on edelleen kyky hymyillä ja nauraa. Selviän mistä tahansa, koska aina joku tuo valon. Tällä kertaa hän.

Ja viikon päästä olen kotona. Kotona? Vielä vähän aikaa sitten olin sataprosenttisen varma, että kotini löytyy tämän saaren eteläkärjestä, kaupungista, jossa olen ollut enemmän elossa kuin koskaan ennen. Mutta tiedättekö, Suomella on nyt hyvä kaiku. Koska senkin maan eteläkärjessä on jotain.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti