lauantai 14. elokuuta 2010

You've got the love

Tunnen sen paineen, sen ahdistuksen jossain vatsan ja selkärangan välissä, sydämen alapuolella. Se on tehnyt sinne taas pesän ja en tiedä keinoa häätää sitä pois. Se häiritsee mun unta, mustaa mun päivät. Vie mun halun syödä, vie mun halun nauraa. Ikävä, mun vanha ystävä.

Mä oon kyllästyny taitooni rakastaa. Löydän matkoillani ihmisiä, jotka vie musta palan mennessään, enkä saa paljoa takaisin. Anna mulle osa itsestäsi! Vaikka se osa, joka tekee susta niin vahvan, että et jaksa välittää siitä, ettet koskaan enää paina päätäsi mun kaulalle. Ja mä tiedän, että sitä rakastit, jos et muuta.

Mä rakastin sitä, että olit just sitä mitä tarvitsin. Aika vaan loppu kesken.

Ja sanat.

Don't be cold, you've got the love.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti