keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

Tuolla jossain on..


Tarkoittaako hänelle lupautuminen elämän alkamista vai sen loppumista?
Mulla on vielä hirveesti nähtävää ja kamala nälkä. Huutava nälkä. Maailma huutaa ja mä haluan vastata.

Mä haluan nähdä kengurut Australiassa ja vuoret Uudessa-Seelannissa. Mä haluan matkustaa junalla Siperiaan ja juoda vodkaa venäläisten kanssa ja olla käymättä suihkussa viikkoon. Mä haluan itkeä niitä tapettavia koiria Kiinassa, ja olla kiitollinen siitä miten asiat on täällä. Mä haluan nähdä sen patsaan Riossa, se on aina sykähdyttänyt mua. Ikään kuin se siunais koko sitä kaupunkia ja mä tarvitsen siunausta.. Mä haluan ottaa tatuoinnin Thaimaassa ja syödä currya Intiassa. Mä haluan mennä rajan yli Yhdysvalloista Meksikoon ja pelätä kuollakseni.

Mä haluan muuttaa kauas ja tulla takaisin. Mä haluan tuntea ihmisiä, jotka ovat ihan toisesta maailmasta kuin minä ja ymmärtää.

Mä haluan syyn asua Suomessa ja, että saisin sellaisen, mun täytyy ensin lähteä. Ja kun sä et halua lähteä mun mukaan.

Mikset halua?
Mä en tiedä voinko luvata, että jään, mutta voin luvata että tuun takas.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti