maanantai 2. toukokuuta 2011

Ilman sua

Maailmassa, jossa sä et ole mun kanssani, on pelottavaa. Täällä ei ole ketään, joka ymmärtäisi millä tavalla mä pelkään ja mitä mä pelkään. Täällä on nyt vähemmän rakkautta ja lämpöä, enemmän vihaa ja viimaa. Mulla on kylmä tässä maailmassa, jossa sä et enää ole.

Täällä ei ole niin paljon naurua. En ehkä osaa nauraa maailmassa, jossa sä et naura mun kanssa. On niin paljon naurua, jota en nyt millään saa ulos. Mua itkettää maailmassa, josta sinä lähdit.

Ja kaikkein eniten haluaisin kertoa just sulle kuinka perseestä tää maailma nyt on. Ja sä varmaan sanoisit, että no niin on. Joo. Niin sä sanoisit ja sit kertoisit millasta on maailmassa ilman mua. Ja me puhuttais ja puhuttais. Ja kuunneltais toisiamme oikeesti.

Mä toivon että sulla on asiat hyvin maailmassa, jossa mä en ole. Koska vaikka kuinka haluaisin, mä en voi tulla takaisin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti