lauantai 4. joulukuuta 2010

Oikea

Mä en olis mä, jos mä en välittäis. Mä välitin ja välitän joka ikinen päivä, nyt ja aina.

Voi kunpa olisit ollu yhdentekevä, mä toivon enemmän kun mitään, että olisit ollut. Mut merkitsit paljon, liikaa. Paljon. Etkä yhtään enempää.

Mä kertoisin sulle tän kaiken, mutta multa puuttuu rohkeus. Kaikkea muita tunteita mussa on yllin kyllin, paitsi sitä rohkeutta.

Mä rakastan sua.

Mä en olis mä, jos en rakastais ja sen asian kanssa mun on elettävä. Haluanko olla tällainen kuin olen, vaikka se tekee kipeää? Kyllä. Haluanko olla tällainen kuin olen, vai kylmä, kyyninen ja katkera? Tällainen.

Siihen meni 23 vuotta tajuta, mutta minä haluan olla juuri minä, en kukaan muu. Koska uskon, että loppujen lopuksi olen oikeassa. Olen oikeassa.

Olin oikeassa.

Kokoajan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti